Returnare si Anulare

Absolut, da. AuArt asigură fiecare achiziție în timpul în care este în tranzit până când vă este livrată. Deoarece dorim să ne asigurăm că primiți produsele dvs., vă solicităm să semnați pentru bunurile livrate. În acel moment, devii responsabil pentru piese. Cu toate acestea, în cazul în care piesele urmează să fie livrate la altcineva decât tine, apoi semnătura de către destinatar la adresa de livrare specificată constituie pentru livrarea de către AuArt și responsabilitatea pentru produs este transferată în acel moment.

Suntem o afacere mică și în timp ce plătim pentru transport, orice taxe suplimentare sau alte taxe, care pot fi impuse de firma de curierat, vor fi percepute clientului.

Suntem încrezători că vă va plăcea și doriți să păstrați produsele noastre. Cu toate acestea, aveți la dispoziție 14 zile pentru a-l încerca cu totul în dulap. Dacă nu funcționează, trimiteți-ne un e-mail la auart@auart.ro și îl vom rezolva pentru dvs.

Cu excepția cazului în care produsele sunt deteriorate sau defecte, nu vom putea schimba aceste elemente. Dacă doriți să comandați o piesă într-o dimensiune diferită sau un produs cu totul diferit, o vom procesa ca o întoarcere. Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la auart@auart.ro sau contactatine telefonic, astfel încât să îl putem aranja pentru dvs Garantia si calitatea produselor noastre.